30 maj 2012

Moje produkty do włosów

Witajcie,
Dziś pokażę Wam produkty, które używam do włosów.



Woda Brzozowa Isana: zużyłam ponad połowę butelki, mam ją od końca marca i szczerzę to nie widzę po niej żadnych efektów. Wykończę ją, ale poszukam czegoś innego.
Odżywka Alterra z morelą i pszenicą: bardzo ją lubię, konsystencja treściwa, włosy po niej są miękkie w dotyku i błyszczące. Jak się skończy na pewno kupię kolejną. Zapach mi średnio odpowiada.
Balsam do włosów Joanna: na początku nie robił z moimi włosami NIC, wydawało mi się, że je nawet obciąża, ale postanowiłam dać mu szansę i teraz jestem zadowolona. Włosy są gładsze.
Odżywka Alterra z granatem i aloesem : Bardzo ją lubię. Jest to chyba moja ulubiona odżywka. Nawilża włosy.
Odżywka Isana z olejkiem z Babassu: Zazwyczaj używam jej jako pierwsze "O'' ale czasami zdarza się i jako drugie. Ładnie wygładza włosy. Również ją bardzo lubię.
Szampon Babydream: Bardzo łagodny szampon, moje włosy się z nim lubią. Włosy podczas mycia nim, wydają się szorstkie, ale po nałożeniu odżywki jest już wszystko w porządku. Dzięki temu, że jest on bardzo delikatny, mogę nim myć włosy codziennie i nie podrażnia mi on skóry głowy.
Maska Wax do włosów ciemnych: Bardzo lubię tą maskę.Jednak jest bardzo niewydajna. Stosuję ją przed myciem, bo po myciu obciąża mi trochę włosy.
Maska do włosów Kallos Argan: Maska może i nie należy do najlepszych jednak gdy mieszam ją pół na pół z Waxem, dodaję kilka kropel olejku, żółtko i łyżkę miodu  włosy śą potem miękkie, błyszczące i bardzo dobrze się układają. Uwielbiam tą mieszankę !
Olejek Alterra migdały i papaja : Stosuję do olejowania  włosów, dodaję do masek, wcieram również w końcówki. Moje włosy go bardzo lubią :)

A to moje włosy na dzień dzisiejszy :


Miłego dnia życzę ;)



5 komentarzy:

  1. a ja z chęcią wodę brzozową wypróbuje;P muszę sobie zapisać...

    masz piękne długie włosy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne włosy marzy mi się taka gęstość;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Szampon z Altery oraz odżywkę z Isany posiadam :)
    Zazdroszczę mega długich włosów :)
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam tą wodę brzozową i szczerze mówiąc również nie widzę po niej żadnych efektów. Lipa jakaś...

    OdpowiedzUsuń