19 maj 2012

Włosy - maj

Cześć :)
Dziś aktualizacja moich włosów.
Na dzień dzisiejszy wyglądają tak :
Wydaje mi się że przez ten miesiąc w ogóle nie urosły :(

Tutaj włosy bez flesha.

z Fleshem.

W tym miesiącu używałam :
Końcówkę szamponu Nivea dla dzieci - nadający połysk.
Szampon Babydream
Woda brzozowa Isana
Joanna - balsam do włosów nawilżająco regenerujący
Isana- odżywka z olejkiem z Babassu
Alterra - odżywka granat i aloes (nawilżająca)
Alterra - odżywka morela i pszenica do włosów pozbawionych blasku i łamliwych
Alterra- olejek migdały i papaja
Maska Wax - do włosów ciemnych
Maska Kallos - do włosów farbowanych i zniszczonych

Dodatkowo :
do minimum ograniczyłam prostowanie i suszenie.
Prostownicy i suszarki użyłam zaledwie kilka razy, gdzie wcześniej zdarzało się to codziennie.
Oczywiście nadal piję skrzyp i pokrzywę.

Ze względu na to, że w ogóle nie widzę, żeby moje włosy rosły, może się przełamię si spróbuję pić drożdże..

Tyle na dziś, miłego weekendu ;)


4 komentarze:

  1. A zastanawiałaś się nad wcieraniem oleju kokosowego? Ja właśnie to robię i widzę znaczną poprawę u siebie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie mam zamiar zamawiać kilka rzeczy z biochemii urody to i olej kokosowy chcę zamówić :)

      Usuń
  2. Piękne włoski :* ja się wzięłam za olejowanie i efekty zniewalające!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne masz włoski , ja mam zniszczone od farbowania, rozjaśniania i prostownicy, że to jest masakra , w dodatku mi się kruszą końcówki...
    no właśnie słyszałam, że olej kokosowy pomaga, może wypróbuję w przyszłości ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń